Læringsfestival 2015

Jeg var så heldig at få mulighed for at møde min barndomshelt, forfatteren Dennis Jürgensen. Vi snakkede kort og han signerede bøger for mig. Super sød fyr og helt nede på jorden.


Lars Bjørstrup i fuld gang med at sælge foreningen.

Stilhed før stormen.


 Foreningen Tegnernes stand på messen.


Jeg havde fortrykt visitkort med enten blå briller eller en blå hat. Og mens messen stod på (når tiden tillod det) sad jeg på min flade og tegnede små doodles på kortene, så messens besøgende kunne få en lille tegning(reklame) med hjem. Jeg fik desværre ikke taget billeder af en eneste mens det stod på. Typisk mig at være tilstede i øjeblikket... øv. Så hvis DU har fået et kort med hjem, så må du meget gerne sende mig et foto af det, bare for sjov, og for at minde mig om hvad jeg egentlig tegnede. Tak.